Välkommen till Puchverkstan. Sveriges bästa puch-forum

Originalast

Moderator: Staffan

här e en bild pån, vi använde en stor glas-kryddburk åsså svarva ja en "plugg" me en kant åsså skruva vi på locket (me ett hål i) igen

Bild
Bild
såg ordentligt ut... dock så borde du haft shysstare ljus eller kamera på studio bilden om det nu är det de e... tycker även denhär tråden borde flyttas till "era projekt" delen
de e bara en vanlig papplåda :D men de e ju klart så då ska de inte va på projekt för ja fick skäll när ja la mina färdiga filmer där :?: :!: :?: :!:
du fick inte skäll bara tyckte de va lite fel att lägga filmer där..

men den är klar alltså? då kan jag säga att den är LÅNGT ifrån Max trimmad...... tråkigt om du lägger av redan....
porta tills det rasar ?
erik har ju tat mc-kort å köpt en ny honda xr125l så de har lagts lite åt sidan, men om nån har en nevada te salu så vill ja gärna köpa så ska ja kanske inte trimma men ja ska styla!!! :twisted: PS finns redan en tråd på "köpes"
om man skriver "max trimma 50cc" då skall de fan vara snudd på "ras" för då är den MAAAAAX trimmad....
iaf enligt mitt tycke men ni kanske inte tänker så... :bounce:

okej... inte att den är påväg att rasa.... men iaf att man har MAX effekt ur den.... dvs portar man mer så blir de inge bra...
Öppdeate
moddat eriks gamla 36 drev till 31 drev ist :D åsså håller vi på med en motorsågsfögg me, ska meka me detta i kväll
PS. erik e galen, kör utan bromsar!!!! :twisted:
varför ska ni köra me motorsågsfögge?...ni har ingen nytta av membranfunktionen på en moppe iallf?..sen äre sämre prestanda i de.
äre gamla modellen där di fick vri på föggen elr?...isåfall borde den vara redigt gammal...äre för diameter pån då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Styla dig med de snyggaste Puchverkstan kläderna!